Hur?

Vet varken ut eller in, fram eller bak. Att hjäpa andra är så himla lätt men när saker gäller en själv så blir allt så mycket svårar. 
Jag skiter i vad folk tycker, tänker och säger om/till mig. Därför ska jag va så ärlig mot mig och er som jag bara kan. Jag har känslor för två killar, min pojkvän så klart och en annan jag inte vill nämna namn på. Då är underbar på sina sätt som med alla andra och jag vill absolut inte såra någon av dom. Det gör mig stressad och får mig att känna mig som en idiot som har låtit mina känslor tagit över. Hatar mig själv för allt de här, jag hatar ju att välja, såra och förstöra men just nu så känns de som jag intr kan undvika något av de just nu. 
Jag vet att allt löser sig, jag vet att jag ska tänka på hur andra tar de och jag vet att jag ska tänka på mig. Men hur går allt de här ihop? 
Hur?


Allmänt | |
Upp