Superhero

Dagen kommer bara närmare & närmare. 
Tankarna flyger mer & mer iväg.
 
Är glad att jag har dig mamma, de är du som har fått mig att kämpa för varje motgång. Jag vet att jag har gjort er besviken, orolig, arg & ledsen pga allt jag har kasta mig fram & tillbaka, hit & dit. Men jag har även gjort många saker bra oxå som har fått er glada och nöjda inte minst mig själv.
Jag är på väg i rätt rikning, börjar få kontroll över humöret & jag kan för engångs skull fokusera på det jag ska. Vilket jag har haft väldiga problem med innan men nu när jag har fått medicin som desutom funkar som jag vill att den ska göra. Börjar som sagt va få kontroll över livet även fast det är en jobbig period just nu. 
 
Saker & ting löser sig till slut, men inte utan din stöttning & hjälp. Du har alltid accepterat mig för den jag är fast jag är som jag är. Det finns ingen som du och jag kommer alltid älska dig mamma. 
 
Ett stort tack till min familj & släkt som alltid finns där.
 
Kram
 
 
 
Allmänt | |
Upp