Hittat hem

Jag har haft hem förut men nu har jag kommit till en plats. Där jag får göra nästan som jag vill fast de inte är min lägenhet men jag känner ändå att jag har kommit till den plats jag kan säga är mitt hem. Att flyttat hemifrån känns så otroligt bra. Jag har växt i mig själv under den här tiden. Att känna sig vuxen och nästintill oberoende av andra ökar mitt självförtroende. Jag vet att jag kan bara jag vill och att må så otroligt bra som jag gör nu har jag inte gjort på länga. 
 
Efter mycket hoppande hit och dit, sårande, besvikelse, envishet och dåligt självförtroende. Så har jag hittat en trygg punkt. Hos en som accepterar vad jag gjort, som orkar lyssna på min historia och lyfter upp mitt självförtroende. Många kommer säga ett och annat så som att de kommer bli som alla andra gånger, de kommer inte hålla och så vidare. Men snälla ge mig en chans att vissa att jag kan förändra mig.
 


Allmänt | |
Upp